ارزانترین مقاصد گردشگری
نوشته شده توسط : triptravel

شکوه و عظمت مقاصد گران قیمت جذابیت خاصی دارد ، اما بیایید این را بپذیریم که هر چقدر مقصد و سفرمان گران تر باشد ، مجبو به هزینه بیشتر در سفر هستیم و این می تواند طول سفرمان را کوتاه تر کند.ما به شما مقاصدی و مکان هایی از هر منطقه در سراسر قاره ها را معرفی می کنیم ، که در مقابل مقاصد مشابه هزینه های کمتری را صرف کنید ولی از همان جذابیت ها برخوردار خواهید بود. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

ارزانترین کشور اسکاندیناوی ، دانمارک

کشورهای اسکاندیناوی به گرانترین مقاصد گردشگری در اروپا مشهور هستند ، اما در همین منطقه کشورهایی وجود دارند که می توانید با هزینه های کمتر از آن بازدید نمایید. از بین تمام کشورهای اسکاندیناوی ، دانمارک ارزانترین کشور است ، اگرچه در مقایسه با سایر مناطق اروپا همچنان گرانتر میباشد. برای صرفه جویی در هزینه های خود در سفر به این مکان زیبا ، باید از سفر کردن در فصل شلوغ تابستان و احتمالاً  بهار صرف نظر کنید ، زیرا هوای گرم مطبوع به معنای گردشگران بیشتر و قیمت های بالاتر است. قیمت پروازها و محل اقامت ، بین ماه های سپتامبر و نوامبر ، بعد از فصل شلوغی گرشگران حدود 40 درصد ارزانتر خواهد بود. شما برای صرفه جویی بیشتر می توانید از رستوران ها و فروشگاه های محلی خرید کنید تا هزینه نهای خود را پایینتر بیاورید. زیرا دانمارک از بیشترین فروشگاه های محلی در منطقه اسکاندیناوی برخوردار است.علاوه بر این ، بسیاری از معروف ترین جاذبه های گردشگری در دانمارک برای بازدید یا رایگان و یا بسیار ارزان هستند.

 

 ارزانترین کشور اروپای شرقی ، بلغارستان

برای سفر ارزان در اروپا ، تعداد بسیار کمی از مکانها همانند بلغارستان هستند ، یک کشور زیبا در اروپای شرقی با جاذبه های گردشگری بینظیر . در تابستان ، گردشگران از کشورهای همسایه برای لذت بردن از دریای سیاه با قیمت های فوق العاده پایین وارد بلغارستان می شوند ، اما در مابقی ایام سال ، این کشور خالی از گردشگر است و این بدان معناست که بدون ازدحام زیاد ، بدون سر و صدا ، و بدون قیمت های نامتعارف برای محل اقامت ، غذا و ورود به جاذبه های گردشگری ، می توانید سفری خاطره انگیز برای خود بسازید. برای ارزان تر شدن سفرتان ، از سفر کردن در فصل تابستان صرفنظر کنید  ، چراکه قیمت هتل ها و جاذبه های گردشگری بسیار بالاتر خواهد بود . اواخر بهار و اوایل پاییز زمان بسیار خوبی برای بازدید از این کشور است ، به خصوص اگر اوقات خود را در خارج از هتل بگذرانید ، می توانید از هوای مطبوع و قیمت های به صرفه لذت ببرید.

 

ارزانترین کشور آسیا ، نپال

اگر قصد سفر با یک تور حرفه ای به قله ی کوه اورست را نداشته باشید ، نپال یک کشور فوق العاده ارزان است. شما می توانید با بازدید از پایه کوه های اورست و پیاده روی در طبیعت بکر منظقه با هزینه بسیار ارزان سفری فوق العاده داشته باشید. بازدید از نپال در فصول پاییز و بهار سال بسیار دشوار خواهد بود ، زیرا نپال کشوری در منطقه کوهستانی و بارانی است و در اکثر این روزها خطر ریزش کوه ، بهمن و سیل بسیار زیاد است. بنابراین مهم است که برنامه سفر خود را به درستی تنظیم کنید تا با اینگومه خطرات مواجه نشوید. اگر برای کوهنوردی به این کشور نمی روید ، زمستان (که از اواسط دسامبر تا اواسط فوریه ادامه دارد) می تواند زمان دلپذیری برای بازدید باشد ، زیرا درجه حرارت در شهر تقریبا 10 درجه سانتیگراد است. پیاده روی در زمستان به دلیل طوفان های زمستانی و برف غیر منتظره می تواند مشکل باشد.  ماه های مارس تا مه و سپتامبر تا نوامبر بهترین ماه ها برای بازدید هستند.

 

ارزانترین کشور آفریقای شمالی ، مراکش

مراکش یکی از آن کشورهایی است که بسته به انتخابی که می کنید می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد یا به طرز باورنکردنی ارزان باشد. به عنوان مثال ، بازدید از بازار معروف مراکش ممکن است برایتان گران تمام شود ، مخصوصاً اگر دنبال فرشهای دستبافت یا شیشه های رنگی مخصوص باشید .هزینه های قطار درجه یک بین شهری در مراکش تقریباً همان هزینه ای است که برای پرداخت هزینه یک مترو در اروپا می پردازید . شما در این کشور زیبا حتی نیاز به راهنما نیز ندارید ، چراکه اکثر جاذبه های این کشور به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در دسترس ما خواهد بود.مراکش پر از رستوران ها و فروشگاه های سنتی و محلی است که با قیمت ارزان و خوراکی های خوشمزه محلی منتظر شما خواهد بود. بنابراین بازدید از این کشور زیبا و ارزان را از دست ندهید.

 

 

ارزانترین کشور اروپای غربی ، پرتغال

با وجود اتوبوس ، تراموا و قطارهای مناسب و ارزان ، سفر به پرتغال بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. البته غیر از پایتخت لیسبون که می تواند کمی گران باشد ، غذا خوردن و سرگرمی در هر جایی از این کشور بسیار مقرون به صرفه است . فصل پرطرفدار در پرتغال دو ماه  طول می کشد (ژوئن و ژوئیه) بنابراین سفر در خارج از این ماه ها به شما کمک می کند  سفری ارزان تر پیشرو داشته باشید . همچنین فصل زمستان زمان خوبی برای بهره بردن از تخفیف های شگفت انگیز هتل ها و مکان های گردشگری است . بیشتر جاذبه های دیدنی پرتغال در لیسبون و سینترا است ، جایی که مواردی مانند برج دفاعی قرون وسطایی بلم را خواهید دید . صومعه گوتیک ؛ و میدان اصلی شهر ، که توسط مغازه ها و کافه ها احاطه شده است. ورود به این موارد یا رایگان است و یا هزینه بسیار کمی دارند. به طور کلی ، بازدید از پرتغال بیشتر در مورد لذت بردن از غذاهای محلی ، پیاده روی در امتداد خط ساحلی و کشف مناظر است که هزینه های شما را پایین نگه می دارد و به شما امکان می دهد با بودجه محدود ، مناطق بیشتری از کشور را ببینید.

 

 

 

ارزانترین کشور آمریکای جنوبی ، بولیوی

کشور بولیوی در قلب رشته کوه های آند مجموعه چشمگیری از مناظر زیبا برای بازدید دارد. بولیوی کشوری چند ملیتی با 36 زبان بومی رسمی و یک اکوسیستم است که از کویر تا کوه های قطبی در غرب آند گسترده شده است.بازدید از بسیاری از معروف ترین مکانهای دیدنی بولیوی بسیار ارزان و حتی رایگان است . از جمله دریاچه تیتیکاکا در مرز بولیوی و پرو (بزرگترین دریاچه در آمریکای جنوبی) ؛ تعدادی از مکان های باستان شناسی ؛ دریاچه نمک لادونا ورده در پایه کوه آتشفشان ؛ و سالار دی یونی  بزرگترین تخت نمکی جهان. همچنین غذا ، حمل و نقل و محل اقامت در بولیوی بسیار ارزانتر سایر کشورهای آمریکای جنوبی است.

 

ارزانترین مقاصد گردشگری





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: